Dedicated to everyone who
wonders if I'm writing about them.
I am.

next

That’s really how it goes except I’m yelling

July 24th  0 notes    
*friend sees me drunk and leaning on the wall*
friend: you good?
*i look up slowly*
me: are YOU GOOD?! shit im just chillin

frickgerard:

x

People at work call me miss britt a lot and idk it’s kinda growing on me

socotic:

perfect blog

Anonymous
your smile annoys the shit out of me. fuck.

laina:

that’s really cool, thanks! here’s a pic of me smiling with flowers on my head

here is me smiling in a cool sweatshirt

here’s me smiling when i graduated high school

this is me smiling with my boyfriend at prom

and here is me smiling with a kitty kat

me smiling in a sweater

me smiling in a car

have a great day! thanks!

unitedblood:

TITLE FIGHT FROM KINGSTON PENNSYLVANIA.

You better run like the devil, ‘Cause they’re never gonna leave you alone

weteevee:

I don’t friend zone people, I relationship zone them. You wanna be my friend? Too bad, we’re dating.

July 24th  669 notes  via  source
filed under:#love

fvckingdemise:

The Wonder Years by Jannik Holdt on Flickr.

nigglebits:

The Wonder Years

throh:

ppl who send asks like “youre an asshole” amaze me because its like? do u not think i know im an asshole?? um excuse u, i am the asshole. i am the asshole in chief, leader of the asshole army. i am the leader of the free asshole world. u dont gotta point it out to me.

hopelesshoping:

Real Friends- Summer

(Flickr; Original photo)